MURANTE, ANNA MARIA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 8.059
NA - Nord America 7.757
AS - Asia 3.572
SA - Sud America 784
AF - Africa 132
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 8
OC - Oceania 4
Totale 20.316
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 7.223
IT - Italia 3.203
SG - Singapore 1.442
RU - Federazione Russa 1.267
GB - Regno Unito 1.156
CN - Cina 1.056
BR - Brasile 657
UA - Ucraina 583
DE - Germania 513
VN - Vietnam 483
CA - Canada 462
DK - Danimarca 325
FR - Francia 275
HK - Hong Kong 179
IN - India 134
SE - Svezia 124
FI - Finlandia 115
NL - Olanda 83
IE - Irlanda 81
PL - Polonia 76
CI - Costa d'Avorio 73
AR - Argentina 56
MX - Messico 54
PT - Portogallo 49
IL - Israele 44
ES - Italia 42
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 38
ID - Indonesia 37
JP - Giappone 34
BD - Bangladesh 32
TR - Turchia 25
EC - Ecuador 23
IQ - Iraq 23
AT - Austria 21
BE - Belgio 21
ZA - Sudafrica 21
CH - Svizzera 16
CO - Colombia 14
LT - Lituania 12
MA - Marocco 12
VE - Venezuela 12
NO - Norvegia 10
NP - Nepal 10
KE - Kenya 9
PK - Pakistan 9
UZ - Uzbekistan 9
EE - Estonia 8
EU - Europa 8
TW - Taiwan 8
CL - Cile 7
JO - Giordania 7
EG - Egitto 6
HU - Ungheria 6
IS - Islanda 6
PE - Perù 6
PY - Paraguay 6
SA - Arabia Saudita 6
AZ - Azerbaigian 5
DO - Repubblica Dominicana 5
IR - Iran 5
RO - Romania 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
CM - Camerun 4
HR - Croazia 4
AU - Australia 3
BA - Bosnia-Erzegovina 3
CR - Costa Rica 3
GR - Grecia 3
KZ - Kazakistan 3
PS - Palestinian Territory 3
TT - Trinidad e Tobago 3
AL - Albania 2
BG - Bulgaria 2
BH - Bahrain 2
CZ - Repubblica Ceca 2
DZ - Algeria 2
HN - Honduras 2
KH - Cambogia 2
MY - Malesia 2
NI - Nicaragua 2
RS - Serbia 2
SI - Slovenia 2
TJ - Tagikistan 2
BB - Barbados 1
BO - Bolivia 1
BW - Botswana 1
BY - Bielorussia 1
CY - Cipro 1
DM - Dominica 1
JM - Giamaica 1
KG - Kirghizistan 1
KR - Corea 1
LV - Lettonia 1
LY - Libia 1
MG - Madagascar 1
MK - Macedonia 1
NZ - Nuova Zelanda 1
OM - Oman 1
QA - Qatar 1
SM - San Marino 1
Totale 20.311
Città #
Dallas 1.253
Pisa 843
Southend 840
Singapore 807
Chandler 538
Beijing 499
Ashburn 390
Ann Arbor 348
San Mateo 302
Ottawa 285
Houston 277
Dearborn 264
Woodbridge 258
Jacksonville 257
Falls Church 246
Rome 232
Fairfield 215
Moscow 199
Hong Kong 178
Milan 161
Wilmington 150
Cambridge 149
Seattle 144
Boardman 137
Los Angeles 128
Ho Chi Minh City 103
Florence 102
Dong Ket 100
Hefei 91
Portsmouth 87
Norwalk 85
Stevenage 81
The Dalles 81
Lawrence 79
Kolkata 73
São Paulo 73
New York 71
Guangzhou 67
Warsaw 63
Dublin 62
Beauharnois 58
Fremont 58
Hanoi 57
Brooklyn 56
Montréal 51
Redwood City 45
Santa Clara 42
Helsinki 41
Tel Aviv 40
Munich 39
Bratislava 38
Auburn 37
Tulsa 36
Turin 35
Old Bridge 33
Bologna 32
Naples 32
Buffalo 31
Montreal 31
Parma 31
Bari 27
Council Bluffs 27
Poplar 27
London 26
Massa 26
Tokyo 26
Napoli 25
Stockholm 25
Chicago 24
Atlanta 23
Cerro Maggiore 23
Mexico City 23
Trento 21
Denver 20
Nanjing 20
Rio de Janeiro 20
Toronto 20
Padova 19
Phoenix 19
Trieste 18
Brindisi 17
Venice 17
Amsterdam 16
Catania 16
San Francisco 16
Boston 15
Chennai 15
Porto Alegre 15
Brasília 14
Signa 14
Fuzhou 13
Haiphong 13
Johannesburg 13
Las Vegas 13
Orem 13
Washington 13
Belo Horizonte 12
Coventry 12
Genoa 12
Istanbul 12
Totale 11.881
Nome #
La valutazione degli esiti nella prospettiva dei pazienti 760
Catching and monitoring clinical innovation through performance indicators. The case of the breast-conserving surgery indicator. 474
Behavioural and social sciences to enhance the efficacy of health promotion interventions: redesigning the role of professionals and people 406
Il servizio di Pronto Soccorso: l’esperienza dei pazienti lucani 398
Performance of care for end-of-life cancer patients in Tuscany: The interplay between place of care, aggressive treatments, opioids, and place of death. A retrospective cohort study 379
INDAGINE PROMS PATIENT-REPORTED OUTCOME MEASURES. RILEVAZIONE SISTEMATICA DELL’ESPERIENZA E DEGLI ESITI RIPORTATI DAI PAZIENTI NELLA SANITA’ TOSCANA. 378
LA VALUTAZIONE DELLA PERFORMANCE DEI SERVIZI SANITARI ATTRAVERSO GLI OCCHI DEGLI UTENTI. FOCUS SULLA PROTEZIONE DEI DATI 372
Patient satisfaction, patients leaving hospital against medical advice and mortality in Italian university hospitals: a cross-sectional analysis. 363
Does feedback influence patient - professional communication? Empirical evidence from Italy. 352
GOVERNO E QUALITA' DELL'OFFERTA 344
Rethinking Healthcare Performance Evaluation Systems towards the People- Centredness Approach: Their Pathways, their Experience, their Evaluation. 332
A multidimensional system to evaluate performance in maternity process: the Tuscany experience 319
Valutare i percorsi in sanità. I percorsi della salute mentale e il percorso oncologico. Un progetto della Commissione parlamentare d’inchiesta del Senato sull’efficienza e l’efficacia del SSN 311
Are people’s health care needs better met when primary care is strong? A synthesis of the results of the QUALICOPC study in 34 countries 308
Segmentazione e marketing per la sanità pubblica 303
Is the co-location of GPs in primary care centres associated with a higher patient satisfaction? Evidence from a population survey in Italy 300
Il quaderno del percorso materno infantile 291
How do hospitalization experience and institutional characteristics influence inpatient satisfaction? A multilevel approach. 289
A MARKETING APPROACH FOR CREATING PATIENT ORIENTED PATHWAYS IN HOSPITAL SERVICES 280
Performance assessment in the maternity pathway in Tuscany Region 276
Patient-perceived responsiveness of primary care systems across Europe and the relationship with the health expenditure and remuneration systems of primary care doctors 276
Effectiveness of the Baby Friendly Community Initiative in Italy: a non-randomised controlled study 268
PROMs in post-mastectomy care: Patient self-reports (BREAST-Q™) as a powerful instrument to personalize medical services 267
Studi sulla Sanità integrativa e sulla Bilateralità - Assistenza sanitaria integrativa: scenari futuri e possibili sinergie con il sistema sanitario nazionale 260
Innovative communication processes and patient’s role: some evidence from the Tuscany Healthcare System 259
La valutazione esterna 258
Alfabeto per l'autogestione. Diabete 253
Which factors determine patient satisfaction with Emergency Care? Some evidence from an explorative study across Tuscan Health Authority 252
Assessing the potential for improvement of primary care in 34 countries: a cross-sectional survey 252
Informed and involved patients in care decision making: a goal for management and clinicians 248
The extent to which contextual effects explain the patient satisfaction with GP assistance in four italian Regions. 243
The Diabetes Self-management educational programs and their integration in the usual care: a systematic literature review 242
Gli indicatori e le evidenze del percorso salute mentale 241
Gli indicatori e le evidenze del percorso oncologico 240
Il sistema di valutazione della performance del network delle regioni 239
Segmentazione dei pazienti negli ospedali sulla base dell'esperienza 237
La valutazione della capacità di perseguimento delle strategie regionali 231
Establishing baby-friendly communities throughout Italy: Methods and baseline data. In "Abstracts from the 16th International Society for Research in Human Milk and Lactation Conference" 229
L’esperienza e la soddisfazione dei pazienti oncologici per i servizi ricevuti in Toscana 224
The contribution of benchmarking to quality improvement in healthcare. A systematic literature review 224
The patient needs and the answer general practitioner: the Italian citizens experience. 223
Reported experience of patients with single or multiple chronic diseases. Empirical evidence from Italy 223
A systematic review on the use of perceived value to assess inter-organizational performance 222
"THE MATERNITY PATHWAY THROUGH THE EYES OF WOMEN" in REPORT OF THE MATERNITY PATHWAY 220
Which are the Determinants of Chronic Patient Satisfaction with GPs’ Management Care? Some Evidence from an Explorative Study Across Tuscan Health Authorities 218
L’esperienza dei cittadini del servizio di medicina generale: come la comunicazione influenza la relazione medico – paziente. Quattro regioni a confronto. 216
The relationship between patient involvement and hospital accreditation standards 216
A Controlled Study on Baby-Friendly Communities in Italy: Methods and Baseline Data 215
Measures of quality, costs and equity in primary health care instruments developed to analyse and compare primary care in 35 countries 215
RESPONSIVENESS E COMUNICAZIONE 215
Involving Women in the definition of maternity pathway 214
Il sistema di valutazione della performance dei sistemi sanitari regionali: Basilicata, Liguria, Marche, P.A. Bolzano, P.A. Trento, Toscana, Valle d’Aosta, Umbria, Report 2010 212
Re-building the trust relationship between people and the public health system. An Italian exploratory study. 207
Il See&Treat nell'esperienza dei pazienti 205
The Performance Evaluation 202
Studi sulla Sanità integrativa e sulla Bilateralità - Legge e contratto collettivo nella dinamica dei fondi sanitari integrativi e della bilateralità di riferimento 200
Impact of continuity on quality of primary care - from the perspective of citizens' preferences and multimorbidity: Position Paper of the European Forum for Primary Care 199
Report of the maternity pathway 198
Il medico di riferimento e l'esperienza del paziente: alcune evidenze dalle indagini svolte in Toscana 197
La valutazione 193
La valutazione delle cure primarie 191
La gravidanza 187
QUALICOPC. Uno studio multicentrico per valutare la qualità, i costi, e l’equità nelle cure primarie 185
La percezione dei pazienti sul progetto del medico di riferimento del caso nelle strutture di ricovero: l’esperienza dell’Azienda USL di Ravenna 184
STRUMENTI E METODI PER MISURARE LA PATIENT SATISFACTION NEI SISTEMI MULTIDIMENSIONALI DI VALUTAZIONE DELLA PERFORMANCE IN SANITÀ. 181
PATIENTS, GENERAL PRACTITIONERS AND HOSPITAL SPECIALISTS’ PERSPECTIVES ON COLLABORATION BETWEEN PRIMARY AND SECONDARY CARE. 180
EMERGENZA-URGENZA 180
THE PREGNANCY 179
Il Percorso Nascita in Toscana: l'esperienza delle donne 177
Indicazioni metodologiche e gestionali per lo sviluppo di un approccio di «percorso assistenziale» nei sistemi di valutazione della performance 176
Assessing inter-organizational performance through customer value: a literature review 173
Vedere nel paziente una persona. Una nuova prospettiva per i servizi sanitari 168
Systematic and continuous collection of patient-reported outcomes and experience in women with cancer undergoing mastectomy and immediate breast reconstruction: a study protocol for the Tuscany Region (Italy) 156
La valutazione esterna 156
Il percorso nascita attraverso gli occhi delle donne 156
Differences in family caregiver experiences and expectations of end-of-life heart failure care across providers and settings: a systematic literature review 152
Il percorso oncologico 149
L’assistenza oncologica: una priorità per i sistemi sanitari 146
La Sanità di Iniziativa attraverso gli occhi dei pazienti 142
La scelta dei due percorsi oncologici: perchè colon retto e mammella 140
The continuous collection of user experience for timely addressing critical factors of the hospital journey 138
La valutazione esterna 136
La valutazione esterna 129
Assessing Sustainable and Healthy Diets in Large-Scale Surveys: Validity and Applicability of a Dietary Index Based on a Brief Food Group Propensity Questionnaire Representing the EAT-Lancet Planetary Health Diet 125
Transitions to food democracy through multilevel governance 123
Managing COVID-19 within and across health systems: Why we need performance intelligence to coordinate a global response 122
Totale 20.519
Categoria #
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Totale 88.943


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.216 0 0 0 0 0 256 112 82 204 123 212 227
2021/20221.651 142 283 37 66 64 46 171 374 77 207 59 125
2022/20231.418 112 147 64 263 139 218 37 126 154 35 60 63
2023/20241.029 79 42 170 90 82 103 105 91 32 34 68 133
2024/20253.726 57 53 211 106 222 282 573 1.014 322 198 495 193
2025/20265.049 503 1.270 961 1.173 878 264 0 0 0 0 0 0
Totale 20.519